RED SCARLET DRAGON Collection

RED SCARLET DRAGON Collection

اين كالكشن SCARLET DRAGON مجموعه‌اي از تمام تجهيزاتي است كه براي يك فيلم‌برداري ايده آل به آن نياز داريد. شركت RED براي اين دوربين خود از حسگر RED DRAGON با رزولوشن ۱۹٫۴ مگاپيكسل بهره گرفته است كه به لطف آن مي‌توان اطمينان داشت تمام جزئيات تصوير با دقت بسيار بالايي به ثبت خواهند رسيد. اين حسگر، دوربين SCARLET DRAGON را قادر مي‌سازد تا ويدئوهايي با رزولوشن 5K و نسبت تصوير 2:4:1 را با حداكثر سرعت ۶۰ فريم بر ثانيه ركورد كند. همچنين اين امكان وجود دارد تا ويدئوهاي 5K فول‌فريم را نيز با حداكثر سرعت ۴۸ فريم بر ثانيه به ثبت رساند كه براي خلق فيلم‌هاي سينمايي سطح بالا ايده آل است.
اما جداي از توانمندي‌هاي اين دوربين در بخش فيلم‌برداري، SCARLET DRAGON در زمينه قابليت‌هاي عكاسي نيز در سطح عالي قرار مي‌گيرد. در حقيقت مي‌توان گفت كه با يك دوربين سريع طرف هستيم. چرا كه اين محصول RED مي‌تواند در حالت عكاسي پي‌در‌پي تا حداكثر ۱۲ فريم بر ثانيه را با رزولوشن خارق‌العاده 6K به ثبت رساند. از ديگر مشخصه‌هاي اين دوربين توانمند بايد به دايناميك رنج (محدوده پوياي) بالاي ۱۶٫۵+ اشاره داشت. به لطف تصويربرداري با فرمت R3D نيز مي‌توان اطمينان داشت كه در شرايط نوري ضعيف جزئيات با دقت بالايي به تصوير كشيده خواهد شد.
تمام سري جديد دوربين‌هاي EPIC و SCARLET RED DRAGON به سيستم فيلتر پايين گذر اپتيكي استاندارد يا همان OLPF مجهز گرديده‌اند. از آنجايي كه اين فيلتر قابل تعويض است در صورت تمايل مي‌توان با تهيه كردن OLPF بهينه‌ شده براي شرايط نوري ضعيف و يا Skin Tone-Highlight آن‌ها را جايگزين فيلتر OLPF استاندارد نصب شده بر روي دوربين كرد.
مجموعه‌ي SCARLET DRAGON Collection (Nikon) شامل بدنه SCARLET DRAGON به همراه مانت آلومينيومي NIKON و محل نصب كارت حافظه MINI-MAG بعلاوه دسته كناري DSMC، منبع تغذيه DSMC، نمايشگر LCD هفت اينچي RED Pro، يك كارت حافظه RED MINI-MAG با ظرفيت ۱۲۰ گيگابايت و خشاب مبدل كارت حافظه مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.